plusgrader

Plusgrader ute och det blåser. Vart är solen.de lova idag?
Hör hur det porlar i stuprören, töar undan här nu, undrar om.det blir.en sista skoter tur i helgen? Återstår och se .

Händer idag då? Inget speciellt, lite ärende i stan och sen handla på coop el maxi. Mat behöver man.

Såg Ullared igår på datan, gissa om man är sugen på åka ditt o handla kläder i mindre storlekar, men jag får vänta lite till, har ju lite och ta av.
Måste fixa.batteri i vågen hemma, ska vara kul och.se vad den visar.
Kommer hem blir det och komma in i mina träningsrutiner igen. Borta bra men hemma bäst sägs det. Ska inte ta fram.cykeln utan jag går istället :-D

Vill bara handla kläder.. Vet vad jag önskar.mig i 30 års present, resa till Ullared plus pengar till det.med, det har jag sagt hela tiden. Ska jag handla lite kläder nu är det sommarkläder som.står på listan.

Ha en bra dag alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0