shiba valp

hej hopp
det händer inte mycket här om dagarna när hjärtat är på jobb..
 
helgen blidde det stan och lite skotertur :) på stan köpte jag leggins o en snygg tröja som e stickad, bil kommer på den ... köpte även lite underkläder.
 
kakorna jag bakade , de verka gilla dom :) 
 
helgen som kommer blir det en tur till anders farmor o farfar.. blir där till söndag.. 
Anders fyller ju år i helgen med :)
 
Är så himla sugen på en lite shibavalp, had ejag haft pengarna till och köpa den hade jag ställt mig på kö. Har redan pratat med en kennelägare som jag har träffat förr, så jag ska bara höra av mig i framtiden :)
 
visst är rasen fin?
 
 
längtar tills en dag jag har en sån fin hund.. <3
 
Ikväll var vi ute på en promenad, fotade stora snöhögar, mest för o se hur mycket snö här verkligen är uppe.
 
imorgon vet jag inte vad som händer, hjärtat jobbar länge imorrn :( får se vad jag hittar på..
 
bilde rkommer här..
 
först påå den nya tröjan
 
 
bilderna blidde inte helt ok men det syns ändå..
 
ha det bra all där ute..
 
 


Kommentarer
Madde

Shiba underbara hundar och söt som socker! :)

Svar: jaa verkligen :D
Sofi

2013-02-07 @ 12:36:42
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0