Hårda tag

Hårda tag from imorgon.. känner att det är dags o bryta de möster jag har haft sen jul...
 
Träna imorgon fler ggr i veckan så man komme rigång, så att man är inne i det tills jag åker upp till Anders, där blir de massa promendaer i snön..
 
Iallafall nu blir de o gå upp på morgonen o äta mina måltider o inget annat.. ska inte köpa hem nått, vill jag ha så finns det popcorn hemma..
 
känner att jag har stått still tok för länge här, vill ju gå ner mer i vikt...
 
ska fortsätta o dricka mitt vatten... sen e de sängen ...
 
Ha d bra alla


Kommentarer
Anders E

De e bra du kommer å få ut mig på promenader.. Ska se till de finns både broddar och reflexer så vi kan gå säkert ute i snön..

2013-01-07 @ 01:18:24
Anders E

De e bra du kommer å få ut mig på promenader.. Ska se till de finns både broddar och reflexer så vi kan gå säkert ute i snön..

Svar: vad bra älskling!! tycker vi ska ut o gå på kvällen oxå, bra att du oxå får komma ut o röra på dej ;)
Sofi

2013-01-07 @ 01:18:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0