Helgen

Då är snart denna helgen över.. den bara svischar förbi..
 
igår var vi inne i stan alltså Skellefteå då.. hitta fler fina byxor :) men får vänta lite.. skulle se om jag hitta en baddräkt men hitta ingen speciell tyvärr, lite synd tycker jag.. fel säsong oxå leta men men hittar kanske en längre fram, 
är inne på och börja simma.det e så skönt o simma o efteråt sitta i bubbelpoolen som belöning :) får börja spara till ett års kort på badhuset..
 
igår blev vi bjudna på god middag hos svärföräldrarna :) väldans gott, men svärmor gör god mat :D
 
lite vin slank ner med, första glaset gick rakt upp och skallen o de snurra till lite men det gick över, blev nog 3 glas vin, sen blidde det vatten resten av kvällen, svärmor fyllde på :)
 
det var en trevlig och trivsam kväll :)
 
sedan senare på kvällen åt vi lite kex och ost mums mums.
 
idag har vi sovit länge, sedan var vi ute på en skoter tur, väldigt kul tycker jag :D körde ut på svärföräldrarnas ö :) där grilla vi korv :) kommer upp lite bilder på det med..
 
föresten i Fredags vägde jag mig. Har äntligen kommit ner på 70-talet dvs att jag nu väger 79,8 kg och har gått ner allt som allt 25kg :) ca 11kg kvar har jag då kvar..
allt känns jätte bra :) tror det är den norrländska luften hehe...
 
Här kom en liten bildbomb haha från skoter turen :) 
 
 
det var allt från mig denna gången..
 
Ha det så bra på er
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0