Längtan

Som många vet att jag har en enorm stor längtan och få barn..
 
gläds åt alla i min närhet som ska ha sånna där små bebisar, men de gör ändå ont i mig , det är väl för denna enorma längtan som jag har..
 
tog ett steg längre besluta mig för denna operationen, dels för mitt välmående och att gå ner i vikt så allt i min kropp kommer i gång, mensen ägglossning o allt, men frågan är när, men när man tänker på som oft jag gör så tycker jag det är orättvisst, många som lät blir med barn osv men jag får kämpa..
 
Alltid fått kämpa mig igenom allt äör det inte mobbning är de sjukdomar o vikten osv, jobb o hela den biten. 
 
det är så mycket jag har inom mig.. 
 
Längtan efter Barn är väldigt stort just nu... få köpa små bebis kläder o allt annat, vissa om sin fina stolta mage, vissa upp det lilla mirkalet för alla man känner osv.. det längtar man efter..
 
Kännde jag behövde skriva av mig detta.. 
 
mycket för man börjar komma upp i åldern med..
 

sån söt liten en.
 
tänka sig att man längtar efter en sån här liten.. mysa o sitta amma o bara vara en mamma...
 
Ha det gott alla..
 
 
 
 


Kommentarer
Petra

Många styrkekramar. Vet hur man blir av barnlängtan <3 . Du kanske får det som mig efter hårt kämpande. Det finns liksom ingen som kan sätta sig in i hur det känns om de inte varit där. Det tog 4,5 år för oss att få Wilma sen sa det bara pang med de andra.....

2013-01-28 @ 22:36:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0