10 mars dvs 6 månader sen gastric bypass

kan fprtfarande inte fatta att jag har varit opad i 6 månader o gått ner allt som allt 25.5 kg. visst mitt har gått sakta neråt, har inte vägt mig på ett tag iheller.. det e som ett gift och ställa sig på vågen var o varannan dag, vilken tur att batteriet i vågen där hemma är slut ;) kommer ställa mig på vågden den 10 april och då får jag se om det har hänt något..
det har varit lite för mycket av det goda så det blir hårda bud hemma med träning o så. kommer jag bara igång med träningen så fallaer allt annat oxå på plats..
 
så här såg man ut sommaren 2012 dvs innan mitt nya liv börjar.. ser jag mig på detta fotot så känner jag knappt igen mig själv..
 
ursäkta bilden men men så såg det ut innan jag påbörjade resan..''
 
nu kommer det bilder när jag blivet opad
det e ju en viss skillnad...
störst och efter 13 eller 15 kg mindre..
 
dessa foton är närmare 20kg lättare som kommer nu
detta är typ nu :)
kmmer fler bilder
 
här visar jag med mått band hur stor jag varit en gång i tiden.
 
måtten har jag inte här just nu.. men jag tror de finns i ett annat inlägg.
 nu ser jag ut så här.
 
OBS lätt klädda bilder...
 
så här ser jag ut idag :)
 
 
så visst är det skillnad på mig..
jag ser inte det på samma sätt aom andra ser mig. just därför är det viktig och ta foton på sig sj :)
 
några lätt klädda bilder här o jag skäms inte för det är mitt förflutna.. idag är jag samma person men en myckeet  smalare sådan men samma sofi på insidan. 
 
jag orkar mer, piggare , vardagen blir lättare,, vände rmig i sänger när jag sover utan problem, ligger på magen utan problem. allt har blivet mycket lättare än innan sommaren.
 
jag är väldigt glad över att jag tog beslutet och göra en gastric bypass. ångrar mig inte alls. mina sjukdomar som jag hade pga jag var fet finns inte där mer. så skönt...
 
visst det har inte varit eller är lätt och gå ner i vikt.. men jag kämpar på.. jag har 11 kg kvar tills jag kommit ner i normalt bmi och det är inte alls mycket kvar. dessa sista kilon de ska jag ta så enkelt är det..
 
med detta inlägg ville jag visa hur mycket som har hänt inna op o efter allt detta efter op är på 6 mån.. 
 
de vill jag säga till mig sj är
 
GRATTIS på 6 månaders dagen i ditt nya liv.
Mår hur bra som helst, jag är jäkligt stolt över mig själv .
Tacksam för alla peppningar o stöttning o alla fina ord värmer jätte mycket..
 
Ha en fortsatt bra dag
 
Kram


Kommentarer
Emma Bergström

Så duktig du är Sofi jätte stor skillnad jätte fin är du kranar Emma

2013-03-10 @ 16:41:00
Emma Bergström

Så duktig du är Sofi jätte stor skillnad jätte fin är du kranar Emma

2013-03-10 @ 16:41:42
Emma Bergström

Oj undrar varför det kom två sen menar jag naturligtvis kramar inte kranar

Svar: ingen aning om varför hahaförstod vad du mena Emma lilla
Sofi

2013-03-10 @ 16:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0