skåne igen

Måndags var ju den jobbiga dagen, blandade känslor, skönt och komma hem men vill inte vara utan mitt hjärta.
 
Kärleken mellan oss blir bara starkare och starkare.. vi var o fikade med svärmor och Ulla-Britt på träffpunkten. när vi kom hem skulle vi nästa påbörja maten men då ringde Guldfynd och sa att min ring hade kommit :D vi tatta på varandra, bara öhh vi blåser in, de väl minder än en timme med körningen då.. 
se när vi kom hem var det bara börja med maten.
 
Strax efter 18 tiden körde vi inom svärföräldrarna för och säga hejdå. fick varma kramar :) de fårga när jag kom upp igen, så jag har nog gjort bra intryck hos dom :) det hoppas jag iallafall..
 
srn var det o bege oss till flyget... jobbigt och säga hejdå, tårarna kom, man var lite ledsen.. saknaden är enorm.
flyget gick som det skulle.. Gris dyrt o köpa nått inne på pressbyrån jue, så jag gick till max o köpte en liten hamburgare och tog bort det mesta av brödet, det funka hur bra som helst.
 
det var ingen värme i lägenheten tyckte jag, men men kan vara för jag har vant mig med anders varma lägenhet.. sov med pyjamas haha.. 
 
det var ju inte nån snö här nere i skåne kanske lite i vägkanten..
 
Det är kallt här men solen har vaarit framme.. 
 
Tisdags var jag princip ute hela dan :) var i stan o fixa hem mat o så.. tog blodprover. träna på kvällen
 tisdag kväll ringde en gammal klasskompis, trevlig o prata lite :)
 så jag kom i säng rätt sent..
 
var inne på specsavers o boka tid till synundersökning, best ena paret glassögon för de hade inte dom hemma :) under 1000kr blir det :)
 
ialalfall ställer klockan om morgornana för jag ska kmma upp och komma in i rutinerna igen, sp man har varit rätt trött i veckan
 
onsdags var jag typ hemma hela dan.. sen var det kickoff med oriflame..
 
idag har har tagit det lugnt, varit ute lite men varit hemma och tagit det lugnt. handla med föräldrana :)
 
Jag har iallafall börjat skriva ner allt jag dricker för o ha koll o det går super bra, skriver även ner vad jag äter.. tider jag ska äta på bara förjag ska komma in i det igen :) 
 
nu har jag tänt ljus i hela lägenheten, disken är diskad o är inne i skåpet. duschat o har mjukis kläder på mig, o har kaffe o vatten sidan om mig. musik i högtalarna :) varmt o mysuigt har jag nu...
 
Älskar dej jätte mycket anders, du är mitt allt, det är dig jag vill leva med, o skaffa familj och gifta mig med dej.. Saknar dej så mycket.. hoppas vi snart har en gemensam bostad... det är så tomt utan dej, man vänjer sej fort och ha dej sidan om mig..
 
ha det bra alla...
 
 


Kommentarer
Tiselisen

<3 kärlek<3

2013-03-14 @ 20:25:00
Andrea Lindström

Så skönt att allt gick bra när du flög hem.
Hoppas att ni snart flyttar ihopa och får leva tillsammans för alltid. Och jag hoppas att vi får träffa dig och honom någon gång.
Kramisar till er

Svar: Ja det hoppas jag.med. Klart.vi får träffas. Säkerligen till sommaren . Då har vi bil o kan köra vart vi.vill. :-D
Sofi

2013-03-14 @ 21:30:27
URL: http://nuttegulle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0