torsdag en solig dag :)

Idag har det varit underbart väder ute. Älskling sluta tidigt så vi åkte ut med skotern :)
jag var färdig när hjärtat kom hem, fixat fikan o så.. bara till o hoppa i kläderna o bege oss..
 
under tiden hjärtat fixa med skotern innan avfärd, tog jag en bild på snön i svärföräldrarnas trädgård.. rätt mycket snö rätt högt. bilden kommer här :)
 
det har varit mer snö där innan :) men det töa ju en del. men sen kom det mera snö.. 
sist jag skrev la jag ut bilde rpå att det hadet töat rätt bra så jag lägger ut bilderna när det snöa som tusan i lördags :)
kom rätt mycket under hela dan o kvällen, sen har du ju kommit lite då o då..
 
ser härligt ut o titta ut när det snöar så pass mycket men det blåste ju en hel del :)
 
nu kommer vi till dagens bilder :)
Hade lite otur idag, först ramla vi med skotern, vi skada inte oss vilken tur, skoterna ville först inte starta :D men till slut gick det. när vi kom ut till ön o hjärtat körde runt lite så körde han fast haha.. lagt ut en film på fb, vet inte hur jag lägger ut filmerna här.. Hjälp snälla :D sen gjorde jag en snögubbe :)
 
 
blidde en liten bildbomb :)
 
annars har det flytit på här :)
 


Kommentarer
Cicci

Så mysigt det ser ut :)

2013-03-07 @ 20:34:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0