godmorgon. 2/5

solen skiner där ute, härligt. värmen kan nog bli lite mer så man kan ha tunnare kläder på sig!
 
sovit hyfsat bra, såjag kan inte klaga..
 
8 dagar tills jag kan förnöja mitt abonnemang har bestämt mig för vilken mobil.. hittat fina skal osv med :Đ
 
IDAG blir det en fika med min vän natha..
 
igår innan anders skulle hem, hade han gömt lite pengar under ett papper på bordet, sa till ta dina pengar så du inte glömmer dom, han bara nää det är dina. men det är dina pengar ju sa jag. han tog inte dom, de låg kvar när jag kom hem, gullig min man är. 
 
blir väl ut till päronen sen. annars ska jag ringa in mina sökta jobb , har till imorgon med..,
 
ha en fortsatt bra dag! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0