helllooo

Haj på underbara människor där ute!!
 
varmt ute, känns som de e lite kvalmigt, men men tänkte sola ute idag men inte helt riktig sol men de e varmt ändå, o så blåser de varm luft hehe..
 
mötte upp en bekant o lämna prov , hon ska testa veet vax o se... någon mer dom vill testa så har jag hemma bara kontakta mig.. ska skriva en recesion om det sen :) 
 
innan dess var jag på banken o satte in pengar för oriflame :) 
 
sedan så unna ja mig en vanilla latte :) o bara koppla av nån timme., tog ett tag o dricka den ehe
 
sedan gick jag in på kappahl o testa lite bhar storlek osv.. en hel djungel med det hära bhar osv, ska be om hjälp nästa gång hehe
 
nu ör jag hemma o tar de lugnt... känner mig trött o slö idag..
blir o följa med o handla ikväll med päronen o sedan blir de nog en runda upp till annika o micke..
 
ha de gött där ute
 
saknar dej <3 min fästeman


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0