tankar och funderingar

hur har min dag varit?? jo den har varit lite lugn...
fixa ett silokonskal o skyddsplast till dispalyen på mobilen...
 
ikväll var det sk träff hos Hanne :) gissa jo jag vann vinflaskan :D det var på tiden, satt med en lott medans de andra satt med 2-3 lotter var :)
 
det har gått 8 mån sen op gått fort står stadigt still på vågen. måste komma igång med träningen.. funderar på o teckna ett gymkort 24 seven, tror jag behöver det för o komma igång, visst jag har friskis men nja det e som det är just nu. trore jag behöver annat med. träna med andra vänner o så.. 
någon som vill får gärna sponsra lite till mig hehe...
 
det hära med min vikt o ser andra är klara eller rasar i vikt eller går ner mer än mig osv, jag är glad för andras skulle men samtidigt blir jag stressad, känner mig kass o värdelös för inget händer o ledsen osv.. innerst inne e de bra att de går sakta för då hänger skallen med , mellan åt känner man sig fet äcklad av sin egen kropp, ibland vet jag inte vem jag är när man ser en sj i spegeln. ibland är känslorna som en berg o dalbana helt enkelt... 
vill bara bli av med min mage :( nu har jag även en irriterad navel, luktar fan o känns som den e svettig inget kul alls, snälla mage försvinn....
 
funderar starkt på o åka upp till tydinge o vara där en vecka sj bara o vara för mig sj osv.. det kanske är något...
 
lite om mina tankar o funderingar
 
ni där ute som vet o känner igen er,  kämpa på :)
 
kommentera gärna lite så blir jag glad :)
 


Kommentarer
Tiselisen

Du e duktig vännen! Vi kämpar på!! *kram*

Svar: Tack vännen. . Ja det gör vi.
Sofi

2013-05-16 @ 05:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0