solen skiner

igår var jag på katalog lansering möte med oOriflame.  Liten grupp blev det ack så trevligt ändå. 
 
Ärligt talat har jag världens underbaraste barnmorska, jätte bra är hon, lugn snäll omtänksam.  Svarar på mail så fort hon kan även på kvällstid. 
 
Fått tid till läkaren nu ang mina fogar.  Vissa dagar bättre vissa dagar ont ont.  Tiden fick jag i går kväll av bm. Barnmorskan är verkligen värd en blomma när vårt mirakel har kommit till världen.  Kommer ha henne till våra andra barn i framtiden. 
 
Idag blir det en promenad ner till stan. Solen skiner men det blåser nog ute. 
 
Sen vet jag inte vad som händer. 
 
Dricka klart kaffet o äta upp knäcket.
 
Ha en bra dag! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0