trött

det är bara förnamnet att jag är.  Hade gärna lagt mig och sovit lite till. 
Vaknat av och till inatt.  Antingen för man behövde gå på toa eller att jag har ont o massera rygg o rump halva.  Det blir bara värre och värre med foglossning.  Hade mer än gärna sluppit det. 
Får stå ut med det några månader till bara bebis mår bra.
 
Tror jag får kontakta bm o säga att det har blivet värre. Har foglossning bälte nu. Får se hur de funkar o jobba med det på. Har as ont så jag bölar av smärta.  
 
Vet inte om mödra har läkare där el om jag får kontakt vc lläkare.  Aja får se. 
 
Dags o göra sej redo för och ge sig av och jobba några timmar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0