växer och frodas :)

Det växer som tusan här. lill tjejen är väldigt aktiv, vissa dagar hela dagen från o till lite mindre vissa dagar, mysigt och få känna sparkarna, det är så tydligt man ser på magen när hon sparkar...
 
härom morgonen låg ja i sängen på rygg o kolla på magen när hon rörde sej, då börja magen växa dvs bulan blidde större o större mina ögon stod som kattakoddar, häftigt och se :D hon vände säkerligen på sej.
 
hitta ett jättefint set som jag köpte kunde inte låta blir:
 
finns fler set jag vill ha och det kommer ;)
 
min svärmor har oxå varit i farten och handlat till skruttan, kunde inte låta blir :)
 
 
här är det svärmor/farmor köpt :) lite bortskämd är hon allt ;)
 
tog en ny magbild förra veckan då jag gick in i v 22 (21+0)
 
 
Man växer sakta men säkert :)
 
annars är det som vanligt här, pendlar mellan olika ställen och jobba på. söker jobb och ska göra det ända fram tills lilltjejen har ploppat ut.
 
i ons förra veckan följde jag med Sandra och Kalle för en rundvandring på ystad BB, man kännde lugnet när man kom ditt, väldigt intressant och se och lyssna på en BM. JAg och ANders kommer köra ditt när han har flyttat ner dvs är inte så långt Kvar..
har lite framåt när han har flyttat ner föräldrargrupp osv..
 
 
ha det gott alla
 
Kram Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0