30 dagar

om 30 vet vi vad som gömmer sig där  Om det är ett monster, alien , en bebis hehe sen hoppas vi att skrutten visar sitt bästa jag och vill visa om de är en tös eller påg. Spelar ingen roll vad det blir.  
Skulle vara kul med en tös för de e bara pågar i Anders familj. . Som sagt huvudsaken den är frisk.
 
Som farmor säger att dagen innan ska farmor prata med skrutten för farmor vill att skrutten inte ska visa sitt kön hehe.
 
Det som är synd är att Anders inte är med på ultraljud.  Mormor eva får äran och följa med.  Bilderna skickar jag till Anders sedan då jag ska ha de på en skiva. 
 
 
 
Här ligger skrutten . En liten räka. fick göra 2 ul pga blödningar men de var ett hjärta som ticka men de var mindre än jag var gången så jag fick komma tillbaka vecka senare o det hade vuxit. ... skönt nu blickar vi framåt o väntar på och känna rörelser från skrutten.
ha en bra dag.
 
E så kul att många läser bloggen men släng gärna in en kommentar. .


Kommentarer
Andrea Lindström

Det e lite synd att Anders inte kan vara med. Han kan väl vara med på bildtelefon?? Men han kan ju vara med på dom andra Mvc-tiderna.

Kram

Svar: det e sant men numera har de inte fler ul i v 31-32 de har region skåne tagit bort. endast om bm e orolig för tillväxten..
Sofi

2013-09-24 @ 20:12:11
URL: http://nuttegulle.blogg.se
Petra

Hej
Så söt liten skrutt <3 . Vilken vecka är du i på ultraljudsbilden? Kram

Svar: Vecka 8 (7+0) dock längre nu hehe
Sofi

2013-10-06 @ 22:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0