lite vad som har hänt

Hej Alla Glada!
det var ju super längesen jag skrev. det har varit fullt upp..
 
sommaren har varit underbar.. varmt och skönt. nere i skåne har vi mest tillbringat i husvagnen..
 
24 Juli plussade jag på ett gravtest :D wihooo vi båda blev jätte glada.
vi ringde till mina föräldrar som var i Norge, de blev paffa hela högen men glada för vår skull, även mina svärföräldrar ringde vi och berätta. det blev oxå glada.
 
 
det var en konstig känsla, man hade liksom inte fattat det.. någon vecka senare fick jag blödningar så vi blev oroliga, fick ett tidigt ultraljud på mödra, hjärtat picka på men fostert var mindre än än jag var gången så vi fick 2 alternativ, antingen håller kroppen på att avsluta graviditeten eller så är det befruktat senare, fick en tid för o göra ett nytt ultraljud veckan däär på. visst hade det växt på för det syntes tydligt på vanligt ultraljud så man slapp vaginalt. så det var en lättnad.
men oron för missfall finns ju där, var gång man är på toa kollar man pappert noga.
 
sen har jag vari9t på inskrivning på mödra,, man har inte fattat det ännu, magen börjar blir rundare, kan inte knäppa mina nyaste jeans , halvt uppdragen gylf o gummiband runt knappen, inget skönt..
 
IdAG  går jag in i v 14 ( 13+0)
idag var jag i stan o hitta några tröjor.
 
hitta jag på kappahl storlek s/m så jag tror inte jag behöver större storlek
för denna är L/xl gillar denna skarpt oxå
denna är från HM storlek L , som en vanlig tröja fast längre o strörre...
här inne ligger skrutten och växer :)
 
Anders har varit nere nu under helgen pga jag fylla 30 år.. var med i tidningen.. här kommer det :)
 
 
under helgen hade jag firandet av mig, fick fina presenter och massor med pengar. ullared here i come :D
 
o på söndagen var vi på babyringen och kännde på vagn, och de blir en emmaljunga edge duo.
 
denna färg på ligg o sitt del blir det, men chassit blir ett annat som är med fyra fasta svarta hjul med knäled handtag.. svårt o förklara...
 
efter det var vi o köpte dubbelsäng till oss, som vi sov o sover mega gott i...
 
annars jobbar jag då o då , hoppas på mer jobb innan jag går på mamma ledighet..
 
ha det gott..
 
kommentera gärna...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0