28 dagar kvar

idag är det 4 veckor eller 1 månad eller 28 dagar till bf. KAn räkna hur jag vill hehe. 
 
Idag var det kontroll och akupunktur. 
Hjärtljuden var bra. En aktiv sessa så hjärtljuden var höga pga hon böka o så men det var kul o höra, speciellt när hon lugna sig o det hördes på hjärtljuden hehe.  Livmodern växer som den ska. 1 cm var gång typ när de e kontroll dags. 
Järnvärdet var bra :-D. Urinprov med. Bm tog blodprov oxå pga jag har rh blodgrupp.
så jag var en nål dyna idag..
 
sa även till bm . Mellan åt har ja molnande värk imagen o sedan går ner i bäckenet gör gris ont. Kunde vara förvärkar eller så försöker sesan sig längre neråt.  Bm sa kanske håller på öppna mig. Jag bara auuu näää jag ska hämta hem vagnen o till ikea på lördag hehe. Bm det e långt kvar. ..
Var på föräldrar utbl idag fick se förlossning film.
 
annars har sessan varit väldigt aktiv idag.  Försökt bryta sig ut hehe är aktiv ännu kännde jag.
 
fyttigrisen vad ont det gjorde o få nålar. Några ggr till lär det blir beror dock när bebis behagar titta ut.
 
Dagens bild
v
 
 
 
 
 
Ha det gött på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0