tul 14/2

justt det har glömt och skriva hur det gick på tillväxt uultraljudet. 
Allt såg jättebra ut.  Sessan följer sin kurva, beräknas väga om jag går tiden ut ca 3200g den vikten var samma som sist. Men nu var hon -8.4% mindre så lite hade hon lagt på sig.  Så länge hon får den näring som.hon ska så är det ingen fara. Ville inte visa könet denna gången heller, liten buse.  Det var rena turen att vi såg det på första ul. Bm försökte allt. Fick lägga mig på sidan o hon buffa oav men inget resultat. 
Fick bra 3d bild med. 
 
Här är vårt mirakel ♥♥♥
 
Hon e ffixerad o ej ruckbar. Duktig sessa.
du får komma ut när du vvill.  Vi alla runt om oss längtar efter dig. Älskar dej redan massor.. vår vackra prinsessa. 
 
Ha de gott alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0