:-)

Haft lite mer tätare förvärkar i eftermiddag men lugnat sig nu. 
Skulle resa mig tydligen mitt under en förvärk fy faaaan vad det gjorde ont vek mig av smärta börja böla.  Men sen la det sej.
 
Verkligheten börjar komma fatt en att det inte är långt kvar.  Jag som varit väldigt lugn osv nu känner jag oro o rädsla inför förlossningen.  Det kommer gå bra.  Finns bara en utväg och ut ska hon.
 
Har jag inte fött till tors ska bm göra undersökning för och se om jag öppnat mig nått.  Hoppas hoppas hon kan göra en hinnsvepning med. .
 
nu tar jag min förkylning o går lägger mig. Får knuffa till sambon för han snarkar hehe
 
natti natti på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0