TJOLAHOPP

Hej alla glad där ute!!
 
ok här kommer ett inlägg till :) dags och skriva lite..
Idag har vi varit på kulhuset med våra goda vänner. jätte trevligt o kul :) man blir som barn på nytt :) tur man har egna barn så man kan åka kasebanan osv :D kvällen avslutades i klagstorp en stund. Nu sover lilla Linnea :)
 
satt och lyssna på Linneas sång , tårarna rinner av lycka när man hör den sången allt som texten säger stämmer. Tack Sara för den fina sången :) återkommer när det är dags för nästa barn, vore en ära :) många gillade sången ingen som hade torra ögon :D
 
Linnea blir 10 mån nästa vecka gaaaahhhh tiden bara springer...
imorgon ska vi besöka dagiset Linnea fick plats på för och s ehur det är så man får en egen uppfattning. blandade känslor för det dagiset.. Linnea överflyttas efter sommaren till dagmamma..
 
 
 
Snälla hoppas min längtan och önskan kommer, saknar dessa människor.. ja faktiskt allt som vi upplevt o så... saknar er så..... SNÄLLA snälla <3
 
ok här är en gammal bild på mig .. känner ni igen mig?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hA DET SUPER BRA....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0