Gott Nytt År!!

Jag är så fest sugen.......... festa loss ska jag med hehe......

Det var ingen vägning i fredes utan mätning runt midjan, wihooo minskat 3 cm fattar inte hur, knappt tränat sen har jag ätit en massa som jag ente ska men i små mängder inte mycket på en gång...

Som sagt ska till en kompis på fest idag heter oxå Sofie.. shit vad kul det kommer bli, behöver ha kul, o inte tänka på nått alls utan bara ha kul och flippa ut... bilder kommer ut här senare men idag kan jag lägga in nån jag har tatt idag då...

halvvägs til o bli prinsessa heheh


Gott nytt år

Kram på er som ställer upp för mig behöver inte nämna nårra namn utan ni vet vem ni är....

2007 nyår
image28

image29

Är jag inte fin?????? Inte lätt och spöka ut sig till nått i disney tema, men e modern prinsessa........ man vill ju vara fin me hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0