Hmm vin vin vin vin vin och cider

Ja jag vet att jag egentligen inte ska dricka... men jag är inte nykte rmen inte berusad. och jag lär inte tömma flaskan vin ändå.... mer än halva kvar haha men det återkommer jag med...... kvällen är inte slut ändå.... men jag lär nog sova gott....

skit smart o sitta o dricka lite vin nu när det är hårda tag som gäller fast det börjar inte föräns på måndag......

nä nu ska jag se på tv lite.. här är så himla dött på internet..............................................

känner mig jätte lessen och är även trött.... det var ett tag sen man kände det men men., livet är väl inte en dans på rosor heller...

måste städa här med får se om jag pallar det imorgon...

ses ha en bra lördag
Kine min minsta systerdotter, som betyder allt för mig... Älskar dej
image18
Frida den mellersta Älskar dej med
image19
Erika ,största älskar dej med
image20
Kine igen
image21image22Vår hund

image23
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så skönt och sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0