Jul Jul, strålande jul

idag är det julafton, innebär en massa go mat mums, elelr nja nästan, är inte så sugen på det om jag ska vara ärlig men men

iGÅR GJORDE JAG EN MASSA JULGODIS HEHE-...... ISCHOKLAD, GRÄDDKOLA, O KNÄCK MUMS, så man har ju gått oi små ätit  jue.

JA DU S....A JAG VET ATT INTE SKA GÖRA DET MEN DET VR JU SÅ GOTT MED HEMMALAGADE JULGODIS....

haha det ska bli kul o väga mig på fre fast jag ser inte framemot det...

jag skriver mera senare idag eller uppdaterar när jag har varit hos päronen...

kl e 01.30 snart o jag ska upp halv 7 haha

ha d bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0