Nya tag from 17 dec

Jepps det stämmer riktigt att det kommer vara nya tag på måndag.
<jag kan inte hade så här mera...

Har funderat, filosofert kolosalt mycket på hur jag ska gå till väga och hur jag ska jobba med detta... och jag kom fram till att...

jag ska väga in mig igen nu på måndag, vi kommer sätta upp lite delmål på vägen så jag har nått att jobba med, och varje gång vi har bestämt tid för uppföljning ska jag väga mej osv... sen sa jga det att man kan fota mig med alltså en helbild på o det gör vi på måndag o sen fotar hälsokonsulten mig vid varje delmål, det är för att jag själv måste se att det händer något, ser det som en peppning till mig själv...

verkar som att vi ska bestämma en tid varje vecka där, varannan gång väger hälsokonsulten mig o varannan gång mäter hon mig runt midjan, foto tas vid början eller start o sen vid varje del mål..... detta kommer funka det vet jag..... det är så att jag måste själv se det emd andra ögon och en bild säger mer än tusen ord, kul att folk säger att det är förändringar o så o berömmer mig, men jag måste själv inse elller se det med egna ögon och inte bara känna det typ på kläderna.... så det är så....


så här ska kilona rasa, för nu e jag trött på det...
Ska fan ta mig visa alla att jag kan detta, sen ska jagbara visa näsan sen till dom.. Ha ha ha...
Trött på att folk bara ska trycka ner mig med, det är inte kul heller o höra på det...... Men nu ska jag lära mig och stänga av öronen..........

Ni som är inne och läser i min blogg, kommentera gärna eller bara skriv nåttt peppande, elelr bara något
snällt....

Här har jag haft mitt värdpass på friskis, Är helt slut körd
image14
Innan julfesten med friskis & Svettis
image15

En kväll när jag inte kunde komma till ro och nanna kuden
image16

image17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0