Äntligen!

JAAA NU ÄR DAGEN  kommen. idag åker jag till Norberg till Luddis. Ska vara där till Söndag eller åker därifrån på eftremidda´n

iallafall det ska blii så skönt och komma hemifrån och få klimat om byte hehe... ser fram emot detta länge nu hehe så kul det ska bli o träffa Luddis o även Linus, för jag har aldrig sätt Linus i det verkliga livet endast på foto.. det e lite synd att de bor så långt ifrån men men.
Jag ska ju vara Gudmor till Linus, det ska bli spännande tycker jag.

sitter på tåget nu på väg mot Norrköping. Tur man datan med sej, fast känner mig som en datanörd hehe måste ha nått o göra... annars blir jag så  rastlös, kan inte sova heller då e jag rädd att jag ska missa att jag ska kliva av i Norrköping haha.

-----------------------------------------------------------------------

Allt gick bara bra men lite förseningar o så men annars gick det bra, tåget mot sala knappade in tiden sen flöt allting på...
jag var helt slut när jag kom fram.... så underbart att får träffa Luddis o Lille Linus, kul o träffa Peter me, kul prick det.

Sov gott iallafall.....
Linus vaknade skit tidigt, gäsp gäsp....
men nu sover han lite....
ska ut o gå litt sen
ha d gött



Kommentarer
Andrea

Jag hoppas att du får en fin och trevlig mini semester uppe hos din kompis och ta vara på varje minut och sekund för det e du värd.

2008-05-01 @ 15:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0