Jaha

Vad ska man skriva om idag då??

ja du vad har hänt!

inte mycket om jag ska vara ärlig,
har tränat low idag, har sån träningsvärk, så det gick lite trögt idag men men..

fick en ny tid till uppföljning hos min hälsokonsult, på tis ska jag ditt, då ska jag har gjort klart mitt mål för 100 gången känns det som, så jag får se om jag hinner det i helgen.

imorgon ska vi sjunga i anderslöv, var nånstan kommer jag inte ihåg, o för vem vi ska sjunga men men... ska bli kul ändå!

Det börjar att närma sig att jag ska åka till min undebara vän Pia "Luddis". Ska vara där i 5 dagar ska bli så skönt och komma hemifrån och tänka på annat, tror jag behöver det...
komma från ams lite med...

Jag ska ju vara gudmor åt lille Linus jue... Lääääängtar villl åkkkkkkka nuuuuu..

wieee fick höra idag att det är dags för en släkt träff igen läängtar till dess, den 5 juli är det sagt, hoppas vädret tillåter det för vi ska vara utomhus..

mån ska jag åka till malmö me min handläggare på ams, ska till lärarhögskolan o mprata med syo, kanske hinner vi gå runt o titta lite

får väl snart slänga mig i bingen o krama kudden tror jag...


Min Gudson Linus
image41

Tack o hej leverpastej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Charlotte

Hej! Kul att nån läser den!

2008-04-09 @ 19:58:37
URL: http://sunrice.blogg.se
Christine

Det är jag som gjort vid din kusin maddes sida.. Bakgrunden är hittad på internet... =)..
Hjälper gärna om du vill ha hjälp.. Men då behöver jag din e-mal adress och lösen ord.. Illa nog.. Säg färger du gillar och något du skulle kunna tänka dig i bakgrunden.. =).. Mvh Christine

2008-04-11 @ 13:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0