Mitt i natten! eller nästan

image48Är så himla stolt över min Kanin faktiskt! även om jag skäller på henne när hon ska vara tyst asg, måste ju kunna sova, oftast är hon tyst fram tills jag går upp på morgonen men inte de senaste veckorna, suvk hon blrjar bara 3 på morgon håller på till 8-9 tiden sen e hon tyst. det kan vara jobbigt, blir faktiskt stressad av det men det är bara plugga i mp3 i örat så hör man inte inte kaninen "Smulan" ser nästan ut som denne bilden.

Iallafall, jag klippte klorna för första gången i hela mitt liv hennes klor, aldrig gjort de förr, vadå darrig, men annars har djur affären gjort de. Min kanin vill helst inte vara uppe i famnen men idag mös vi lite, mysigt så, hoppas till slut man kan ha henne i famnen..

Gäsp börjar bli trött, fast det har jag varit hela dan vette katten varför, kännt mig trött den sista tiden rätt jobbigt faktiskt, kan vara att det är nått som står i kroppen..

Ska snart slänga mig i bingen tror jag och försöka sova lite......

Har blivet så gotte sugen så det e hemskt, varför vet jag inte. e såååå sugen på ett stort glas oboy alltså.. hoppas det inte e nått konstigt o det går över.

Ni som läser min blogg, skriv gärna vem ni är och så, skulle vara kul o veta vem som läser min blogg. tråkigt man inte kan se hur många som läser o vem men men.. skulle uppskatta om ni skriver vem ni är!! Skulle bli glad om ni skriver nått till mig!!

Kärleken vart finns den? ja du ingen som vet!! vill bara en person kommer till mig o säger att han vill det ska bli vi! Skulle vara den lyckligaste tjejen på jorden, vill känna närhet och älskad, prova på hur det känns o tillhöra nån man älskar. vill ha dej i min famn och bara pussa o krama dig, vill ta på dej, vill viska i ditt öra att jag Älskar dej men jag vågar inte, du kanske stöter bort mig då..
vad ska man göra för att du ska inse att det kan bli vi? Snälla säg nått! var inte så hemlighets full, släpp in mig i ditt liv, allt kommer bli bra, du kmmer vara fri, jag kommer inte hänga dej i häcken hela tiden det lovar jag dej.
Tycker om när du tar på mig, det bästa jag vet. känner mig trygg i din närhet. kan vara mig själva, visserligen kan jag flippa ut o vara korkad men det bjuder jag på. kul måste man ha trots man är snart halvvägs till 50 asg.

denne dikten är till dej!
Fattar du inte att jag älskar dig?
Jag älskar dig så det gör ont!
När jag tänker, Är det dig jag tänker på!
När jag drömmer är det dig jag drömmer om!
När jag ler är det bara dig jag ser
Överallt finns du!
JAG ÄLSKAR DIG.

Dag och natt finns du i mina tankar
Jag vet inte om jag finns i ditt hjärta
Men du finns i mitt
När du ser mig med dina blåa ögon,
känns det som att jag ska spricka av lyckan
Vet inte hur jag ska tala om för dig att jag ÄLSKAR DIG!

Jag har så mycket inom mig jag vill, men jag tror allt kommer bara bli fel. Det blir bara fel oasett hur jag vänder och vrider på det, Just därför är jag tysst och inte säger nått utan bara väntar på dig.

Nä nu ska jag försöka komma i säng och drömmar mig in i drömmarnas värld!!!

God natt på er!!


Kommentarer
Andrea

Jag tycker det är jättebra att du vågade klippa klorna på kaninen själv. Det är ett stort steg bara det. Mycket bra. Tummen upp. Det där med kärleken e lite klurigt ibland man vill och vill, men så en vaker dag när man minst anar det så händer det bara. Väntan är lång. Den är jättelång. Det var en fin dikt du hade skrivit till denna personen.

2008-04-13 @ 14:02:33
Birgitta L

Hej Sofi.
Jag har varit inne o läst, du e duktig på att skriva. Du ska se att du oxå hittar lyckan en dag.Många kramar skickar jag till dig.

2008-04-13 @ 21:55:57
Birgitta L

Hej Sofi.
Jag har varit inne o läst, du e duktig på att skriva. Du ska se att du oxå hittar lyckan en dag.Många kramar skickar jag till dig.

2008-04-13 @ 21:59:08
URL: http://minviktminskningsresa.blogg.se
Martin

Super fin dikt du är duktig på att skriva :-) KRamar

2008-07-22 @ 13:38:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0