vet inte vad för rubrik jag ska ha

image43Som man ser på nallen är det lite lessen, inombords är jag med det men men. Jag så mycket för tillfället jag vill får ur mig men kan inte skriva allt här, det vågar jag inte. Allt bara snurrrar runt i huvudet på mig.

Vad jag än gör så blir allt bara fel varför?? INGEN  som vet.
det hära med Ams, det e bra o gå till arbetspykologen men allt bara snurrar för jag vet varken ut eller in. det som snurrar nu inom ams är väl att det e typ bara jag o en kvar från våran grupp, alla andra har kommit in på en utbildning eller är ute på praktik o kanske ev får jobb, men ag e kvar! Är det fel på mig? äR JAG ETT SPECIAL fall för att jag är kvar? är jag helt enkelt misslyckad . Det känns faktiskt så, men de sa jag till arbetspsykologen me, typ att det är en väldigt stor press på mig. egentligen ska jag inte känna n¨ån press men det gör jag. Men jag får se vad som händer o sker, ibland vet jag inte alls, klarar jag o börja på praktik?, är jag redo? ska jag plugga? e jag redo för det? ärligt så så vet jag inte det själv men jag f¨år völ sätta mig ner o reflektera o skriva ner det. ska ha gjort det till den 21 April.

fy fasen vad traddit väder ute, blåse o regnar, det var solit innan men inte nu.. kanske tänkt o ta en promenda ikväll men det skiter sig. vädret spelar mycket roll...

jaha när ska jag få känna mig lyckad, lycklig o älskad? jag har en jag tycker jäääättte mycket om, det vet personen själv med. läser du detta så ta inte illa upp.

snart ger jag upp det meed min vikt minskning med. funderar på om jag ska lägga det på hyllan lite, tills jag mår bättre, mellan varven orkar jag inte prestera alls, men frågan är om jag kan frysa xtravaganzan o bara fortsätta träna eller de måste frysa allt då? träna mår jag bra av, men i o med det kanske inte funkar med vikten nu pga allt runt om då blir de bara fel, lyckats gå ner innan men inte nu, nått är det som inte stämmer, känner bara att jag kastar en massa pengar ut i sjön om det inte funkar nu menar jag...

ialalfall ska det bli så sköööönt o komma ifrån allt ett par dagar och bara känna efter att jag är jag. vila upp o kmma tilbaka men andra krafter hoppas jag.. Jaha vad ska man nu skriva om då??
                                                                           
Iallafall så tänker jag mycket på en viss person hela tiden. jag hade bara kunnat gå fram till dig o ge dej en puss o en kram men vågar inte, kanske tar illa upp vad vet jag, vill bara vara nära dej, ta på dej och känna mig älskad av dej! vad ska jag göra för att få dej inse att jag är en underbar tjej på hjärtat på det rättta stället?
                                        
                                                                     
Nu sitter man o ser på så ska det låta. Nanne Grönvall är med. Hon är en riktig klippa hon, Hon har en sån energi på scen så det heter duga.

Alla har så fina bloggar men jag fatttar inte ett dugg hur man gör, vill ha en sång här på min sida som jag bara tycker, varför ska att vara så avancerat? men vänta ska försöka en sak ett ögonblick.
                                                    Jag lyckade, lite stolt är jag nu hehe

jo föresten ni som läser min blogg, ni får gärna skriva nått elelr bara säga att ni läser min blogg skulle vara kul o veta.....

                                                      image46Nu vill jag önskar er en bra dag!!!


Kommentarer
Andrea L

Hej Sofi!!

Jag tycker det e intressant och läsa om dig. Vad du gör och tycker osv. Behöver du hjälp med något så bara säg till. Vill du berätta något så gör det. Jag berättar det inte för någon. Detta som går och spänner inom dig måste du få ut, Annars tror jag att det blir svårt att komma vidare med allt annnat. Det ena tar på det andra. Det tar energi ifrån varandra så kroppen vill må bra men kan inte. Sen blir det som det blir. Det ena leder till det andra.
Jag tycker du e jätteduktig som försöker på alla sätt och vis. Du e oxå jättetrevlig och söt och gullig. Ja, jag kan inte beskriva det på någotannat sätt just nu. Där finns inga ord som kan förklara allt detta som du e för mig.

2008-04-11 @ 21:51:16
Christine

Okej =).. Om du vill ha min hjälp så adda min msn [email protected] så får du komma på något du skulle vela ha som bakgrund =) Kram..

2008-04-11 @ 22:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0