Sitter i skolan och ugglar.

Då är det dags och uppdatera igen.....

sitter i skolan o precis letat efter min hemtenta men utan resultat... lide irriterad men men det går över så fort jag får se min älskling sen....

haha hann ej sätta mig vid datan på b ibblan i skolan där en mörkhyad killer börja prata med mig på engelska, fråga om jag var svensk o så... hanm tycket jag var såå beautiful hahahaha, älskade svenska flickor, jag sa bara tack men nä tack jag är redan upptagen men en jag älskar över allt annat..... skrattade för mig själv lite, tyst då så att ingen hörde hahaha...

den 23 feb ska jag på börja min diet igen...
ska fortsätta me lifetime som jag gick på innan, mitt 26 veckors program är snart slut, egentligen skulle väl jag gå om 26 veckor elelr gå intensiv men jag känner ej för o gå 26 veckors en gåpng till o intensiv är föööör intensivt för mig kan jag känna nu...

men det kommer gå mycket bättre, för nu har jag xtra stöd sidan om och som håller koll på mig.
sedan mår jag mega bra o lycklig som in i..

Inte haft panikångest eller andra problem som jag hade för längesen vilket är mega skönt o slippa, hjoppas det är så med....

ÄLSKLING jag ÄLSKAR dig över allt annat. Du är mitt liv, känne rmig trygg med dig och känner mig älskad för den jag är. vilket betyder enormt mycket för mig. du ställer upp vått och tort. rättare sagt ställer upp för varandra..

du är omtyckt i in släkt o det är ett stort plus, alla säger att jag ska hålla hårt i dig och inte släppa taget om dej. Det kommer jag verkligen inte at göra. håller hårt i dej.
Psst du ändå fri och får göra vad du vill.....

skriver mer ev senar
Ha d bra


Kommentarer
Andrea

Hej på dig!!!! Har du hittat din hemtenta än och har det gått på alla tenterna du har gjort?? Det e riktigt skönt och höra att han stöttar dig hela tiden. Sådana karlar finns det inte många av, så ta väl vara på honom. Hur går det med dieten?? Jag håller tummarna för dig!!! Jag vill så jättegärna att du lyckas, för det skulle kännas så skönt för dig. Puss och kram på dig!!!Älskar dig

2009-02-12 @ 12:46:40
Alexandra

Är jätteglad för din skull sötnos! Puss

2009-02-12 @ 23:07:27
URL: http://goldiebynight.blogg.se/
Holkan

Hej Sofi,

Av en slump kom jag inte på din blogg (igen)!

Vad roligt att läsa om dig, det verkar som om du börjar må bättre. Håller tummarna att allt bara blir bättre och bättre. Ta hand om dig. kram

2009-02-23 @ 14:31:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0