fortfarande varmt ute

Man ska inte klaga när värmen är här.... men ibland blir det för varmt.
man sitter eller ligger still och man bara svettas, lite jobbigt är det...

det händer inte så mycket här, man jobbar om dagarna. jobbar en vecka till sen är man ledig 2 veckor, funderar på om jag ska åka upp till föräldrarnas husvagn o bara vara där men jag har inte bestämt mig än.
men mina 2 veckors ledig är väääälkommet....

det senaste dagarna efter jobba har man typ legat i trädgården i bikini...... det e ju varmt som tusan..

igår efter jobb gick jag ut... senare höll jag på o somna i solen så jag drog in min filt o så i skuggan, där sov man nog mer än 2 timmar, man låg het utslagen på filten, såg nog roligt ut haha.. men det var skönt....

mot kvällen gick ja ner till karusellerna, åkte miami trip, han som körde kännd emin kusin o sedan kände han igen mig för ja åkte den sist med hehe....

sen begav ja mig till min kusin, var där till sent....... jises var det var vrmt ute när man gick hem, då är det sommmar....

idag tvättar man, sedan ner ti karusellerna me min kusin o ungarna..... sedan hämta paket o cykla ut ti mamma o pappa, ska färga håret på mamma, hon måste vara fin nu när hon ska åka upp till syrran på måndag..... Jag vill meee åka upp jue saknar ju dom.. sist ja var där upp var ju när Kine kom till världen.......

ha en underbar varm dag...


Kommentarer
Charlotte

Sv: Tack, jag är riktigt nöjd med den! Dikten skrev jag för dryga ett år sen och ja den speglade hur jag mådde då. :-)

2009-07-15 @ 16:19:28
URL: http://sunrice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0