SEMESTER

DET har inte hänt så mycket här hos mig...
allt rullar på... jobbar o jobbar men nu ha rjag 2 veckors semester... SKÖNT... trivs bra på jobb m en ledighet tackar man inte nej till..

fredag innan jag gick på semester fick jag äran och öppna på jobb och det gick bra bra..... efter ledigheten blir en intensiv vecka, jobbar 100% då. har 2 stängningar o 1 öppning...

men i fredags åkte jag upp till tydinge med min fader och jag är kvar ännu, trivs så bra här... kommer nog vara här nästa vecka med...

i lördags var det spel o dans här på campingen, visserligen jag dansa inte men min pappa dansa som tusan, bjöd upp många damer hehe sedan kom SPOTNICKS och spela..

på måndag kommer mamma hem för hon har varit i norge hos min syster.. när pappa ska köra hämta henne blir jag kvar här uppe då e jag här ensam ett par dagar sedan kommer dom upp...

igår tisdag  gick jag in till broby 4 km ditt o 4 km hem sedan gick jag runt i broby jag gick nog en mil. trött var jag men det var skönt.
mot kvällen var det bil cafe här uppe så då kom en massa raggarbilar av olika slag, väldigt kul o titta på bilarna. mycket folk var HÄR MEED

idag har jag badat i sjön, det var 23 grader i vattnet så det var skönt,, ska grilla ikväll..
annars har det inte hänt så mycket här...

lugnt o skönt här uppe...

uppdatrerar under veckan



Kommentarer
Maddiz

Men det är ju skoj att du trivs på jobb... Bilder finns på facebook, om du ville se deras bröllop... Kram

2009-07-19 @ 17:30:35
URL: http://wiigren.blogg.se/
Andrea

Det e så skönt och höra att du trivs på jobbet. Det känns skönare och gå dit då. Puss på dig:)

2009-07-20 @ 13:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0