tisdag

Idag åkte jag in till Malmö då det är malmöfestivalen.. Lasse Stefanz... det var ju skit bra. har ju hört de innan men jag har aldrig sätt dom live... Men nu har jag.. jihaa-

hade jätte kul.. dansa o så.. massa olika sorters typer som var där.. tom en 70år gammal dam som dansa loss, vi blev lite paff hhe.. många unga var det med som var dör och dansa tyycker det är kul...

träffa en underbar kille med... sså vi får se vad som sker... håll tummarna'

nu ska jag lägga in räkningar för bet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0