Lille Jul

Ja det är lille julafton idag. känns inte som det.. året har gått så fort.. liksom bara en vecka kvar av detta år...

Håller på att färga håret, ca 15 min kvar sen ska de sköljas..

skicka iväg mina 3 julkort..... ett till min gudson med peng i, han blev mega glad..

föräldrarna o min syster med familj fick med kort :D

Min syster ska sitt 4e barn nu i april nästa år, ska bli spännande se vad det blir men jag tror själv att det blir en flicka till.

Ikväll kommer annika o anje hit. vi ska spela bingolotto på uppesittarekvällen :D äta lite snacks o så.... ska fixa lite nudlar snart..

Varit ledig hela veckan..

vRIT HOS MIN kusin o passat töserna..

Jag är lycklig n´blir snart ännu bättre, det berättar jag en annan gång vem det är det är en helt underbar kille som vet hur man visar tjejen att hon är omtyckt osv... det är jätte viktigt... Så håll tummarna för mig nu va.. :D

Snöat en massa o ännu mera på ingång :D lär sova hos mina föräldrar ett par dagar nu hehe...

tur jag har datan med mig. pakningen tar jag imorrn o även sista julklapps inslagen med :D
hunden julklapp tar jag imorrn hemma hos mina föräldrar men det andra e nog bäst o göra här...

nä nu ska jag fixa o dona här...

ha d så bra ute i snö yran---...

jan snö yra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0