godfortsättning

Julen kom och den gick! hade en trevlig och mysig jul med svärföräldrar o anders brödrar m bihang o anders moster med familj.
 
tagit det lugnt annars..
 
sessan i magen är väldigt svårflörtad, inte speciellt generös med sparkarna varken till anders eller till farmor hehe, lite buse redan.  annars växer hon , hoppas jag om inget annat växer magen :) vi får veta mer om 2 veckor dvs 10 jan då är det tillväxt ultraljud o kontroll..
 
7 jan ska jag in till malmö på diabetesmott, de kontakta mig den 17 dec, ville jag skulle komma ditt innan jul. bara iiite svårt hehe, men men jag har gjort mina prover 3 dagar 7 ggr , jäkla stickande men det åg bra ut, hoppas de där inne e nöjda med. såjag slipper fara in där titt som tätt. rena befrielsen när man skulle sticka sej sista ggn , bara wihoooo det firara vi med chips och dippa haha
 
ingen snö i sikte så de blidde en grön jul.. dock väldans hal hehe
 
om en vecka är det flyget ner mot skåne igen innan dess är det nyår som ska firas med de närmaste här uppe :) annars e de städ osv som gäller här, för mister e int ehelt klar här.. ;)
 
blidde besök på mellan dags rean lite köp till sessan blev det, pappa anders var delaktig ;)
annars har de blivet lit kö till mig lite tröjor o byxoralltså mammakläder.. behövde lite mer kännde jag. har en tendens o spilla på mig hehe det har jag sätt redan haha...
 
god fotsättning på detta år.. så skriver jag mer när jag är hemkommen...
 
tatt lugnt på nyår för det ska jag göra hehe
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0