Cookies bak

Idag baka jag 2 satser cookies.. en med mörkchoklad o en med daim. den med daimen blev oxå god :) får höra va hjärtat tycker o även svärmor, tyvärr kan svärfar ej smaka på daimen då det e mandel i dom..

lagt i dom i påsar nu .det blev 57st kakor :)

vila en stund sen skala potatis. blir lax m citronsås o potatis idag,

prata lite med min syster oxå :)

2 timmar till sen e hjärtat hemma skönt...

tog lite fler bilder på mig ute på balkongen.
även bilder på att det töar för fullt.

behöver nog inte förklara på bilderna...

er nog

 


ha det bra så länge..



Kommentarer
Tiselisen

Du klär bra i den starka rosa!! Kram / Mona

Svar: tack så mycket :) kul med färger :) kuliare med kläder oavsett nu :D
Sofi

2013-02-28 @ 16:28:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0