Fredag

det blidde fredag idag..
 
idag åker vill till anders farmor och farfar, aldrig träffat dom så det ska bli trevligt.
det är oxå nyfikna på mig o vem jag är som har vunnit anders hjärta :)
 
den 29jan har vi varit tillsammans 1,5 år :) mitt längsta förhållande ever, detta är det som ska hålla livet ut :)
 
ingen mens i sikte alls, fortfarande ont i bopparna,ig¨r när vi gick o la oss så fick jag illamående som försvann när jag somnat.. inte ätit för fort eller så.. kan vara för jag var på g till migrän :)så vi får se när min kropp behagar sej rätta till sej med ägglossning osv :) man vill ju att det ska rätta till sig så man kan producera barn längre fram :)
 
iallafall kan vi börja from 10 sep i år då har det gått 1år sen op..
 
nu på söndag då är det redan 5 månader sen. vart tar tiden vägen?? bara svischar förbi :)
 
nä får väl hoppa in i duschen..
 
MIn svärmors vän fråga om jag ville med på fika på svärmors jobb :) det är väl bra, då kan man fika en macka eller nått...
 
måste ner till banken oxå kolla vart dessa pengar kmmer ifrån som jag fått på mitt konto.. 800kr är välkommet för en som är arbetslös :)
 
foto kommer från helgen längre fram..
 
ha det bra med er...
 


Kommentarer
Anonym

Kanske göra ett gravtest?

2013-02-08 @ 11:01:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0