26 augusti 99- 4 juli 2013

Vår lilla vovve fick somna in igår den 4 juli.  Pga en hjärnblödning.  
 
Känns jjobbigt som fan då jag inte är hemma o fick säga hej då.  Sista gången jag såg chocho var den 16 juni då han var med i bilen när jag skulle lämnas på Sturup. 
 
Hade svårt och somna igår även min mor då hunden brukar ligga i sängen. 
 
Det var inte  alltid kul och gå ut med honom i viss väder men han gav så mycket trots allt.
När han var yngre och jag bodde hemma o jag glömde stänga dörren till mitt rum så stack han in där o kolla om han kunde sno något.  Strumpor, gosedjur, morgon tofflor.  Sluta med han hade en egen leksaks låda. Tugga sönder mina suddgummi. . Massa
 
Chocho älskade snö han kunde vara ute flera timmar o mös. Älskade nyårsafton när de smällde raketer. 
Jag lärde han tass och rulla runt. 
 
Han älskade o sitta på en stol o titta ut genom fönstret,han satt med på en stol när vi åt om de var en stol ledig.  
 
Cho cho vi saknar dej otroligt mycket su fattas oss. Älskar dej otroligt mycket. .
 
Sov gott
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0