första tisdagen i mars 2013 :)

Blev ingen skoter tur i helgen som varit snöa massa på lördagen o söndag blev de inget.. lugn dag
 
Söndags var vi hos svärföäldrarna på mat, blidde palt denna gången, hade med oss mina cookies, de gillades ;) duktig jag är på o baka, ska testa annat sen när jag kommit hem, köpt en kakbok nu jue hehe.. hade även after eight med oss men den öppnades inte, så jag hoppas att svärmor har gömt den för svärfar annars finns den inte när vi kommer nästa gång..
 
Hemfärd börjar närma sig, borta bra men hemma bäst sägs det, nu mot slutet har man helt klart hemlängtan, de har fint väder hemma just nu.. våren våren våren, innebär de närmar sig för o ställa husvagnen o säsongen kan börja.. åhh vad jag längtar..
 
Springa runt i bikini så jag hoppas magen har försvunnit tills dess..
 
När jag kommer hem är det hårda tag som gäller.. äta o dricka som jag ska, upp i tid. träna osv.. dessa 7 veckor ha varit rätt slapp kan ja tycka..
 
Idag kom pappert från polisen, så det blir stan när älskling kommit hem. han skulle bestämma mat idag då blev det mat i stan.. spännande o se vad för mat han väljer <;)
blir ett besök på guldfynd med, skriva papper osv så vi kan få ut en ny ring, hoppas jag kan få en mindre storlek på, men det vet vi inte ännu.. hoppas jag att de kan skicka ringen till Trelleborg när allt är klart.. känner mig rätt naken på ring fingert..
 
varför blev jag så trött i min ena arm för nu då??
 
Prata med mamma idag med.. min mammas moster har somnat in , vila i frid , kännde inte henne men vet vem dom är.. 
det blir att jag ska passa hunden då...
 
jsut det ska maila min handläggare på af oxå kolla vem de som har denne cv o personigt brev.. hoppas inte den e en viss person för då vägrar jag, räcker vi ses på friskis..
 
det kommer kännas konstigt att vara värd mitt i veckan o inte på helgen mer, men men väljer ju pass så jag sj kan träna, ska bli spänt o se vad som e ledigt när jag kommer tillbaka, ska försöka komma upp ditt den 12e..
 
det blir kickoff för mig den 13e :) med oriflame ... ska bli trevligt och träffa alla, har ju inte träffat de flesta sen min operation jue :) sist det var kickoff gick jag på flytande mat..
 
känner sånt sug av o handla kläder ja vårkläder o sommar kläder :D ....
 
får vänta lite..
 
Ha de bra alla...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0