kontroll o lite annat

 
fredags var vi hos kalle och Sandra :-D sandras vatten gick efter vi fikat o så. Kommer aldrig glömma sandras min o hela biten innan de åkte till förlossningen.  Sandra hade bf 8/2 . Lille melvin kom till världen 00.06 i söndags dvs 9/2. Så han och Anders delar födelsedag. Så uunderbart sött är han. Han vägde 3820g o var 53lång lagom gosse.. vår bebis blivande hehe..
 
 
Helgen har varit lugn .
 
idag var det kontroll och akupunktur. 
Magen växer som den ska, hjärtljuden var bra på bebis.  Blodtrycket var oxå bra.
sessan hade fixerat sig och ligger som hon ska . Duktig tjej. Inte ruckbar så hon lär inte slå fler kullerbyttor :-D
 
Nu är det bara 6,5 vecka kvar till bf. Kommer få akupunktur fram tills hon är ute. Ärligt längtar tills det är dags. Nu är det inget skönt alls. Mysigt o känna att det e liv men allt annat...
 
bjuder på 2 bilder från idag v34 (33+3)
 
 
 
 
Nä nu en varm dusch...
ha en bra dag!!


Kommentarer
Giulia

Åh, det är lite kvar! Tiden går så fort men känns så långsamt!

sov sov sov vila vila är mitt tips :P

Svar: Ja då vilar massor
Sofi

2014-02-10 @ 19:16:20
URL: http://endlessamor.blogg.se
helena

Sååå mysigt! Saknar min mage.. Snart dags för syskon ;) Du är väl gbp opererad?

Svar: Mm ja det är jag.. hurså?
Sofi

2014-02-10 @ 19:30:12
helena

Bara undrar hur det funkar med att vara gravid o mat o allt...

Svar: Jo det funkar hur bra som helst. Man får äta lite oftare. .
Sofi

2014-02-10 @ 20:16:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0