sol sol

Igår var vi o titta på lille melvin.  Vilken gulleplutt. Längtan blev ju ännu mera eefter vår bebis. Men snart är  det våran tur :-D bara 6veckor kvar tills jag ska bli mamma för första gången kan knappt fatta det.  Det är stort och bli det o min livs önskan går i uppfyllelse o ha egna o slipper låna andras hehe. 
 
Blir ett spännande år framför oss. Barndop längre fram till sommaren blir det. Annars blir nog mycket vistelse i paradiset tydinge. 
 
 
Bara 2 dagar till det är tul sista innan vi får se vårt mirakel live :-D
 
Drömmer en massa om nätterna spec om förlossningen o hon vill komma  ut tidigare än bf, vill hon ut är hon Välkommen men får gärna vänta tills vi är i 35+0 för de e då ystad bb tar emot. Så efter den21feb får hon komma när hon vill hehe..
 
1mars ska vi hämta vagnen längtar då blir det ännu mera verklighet. 
 
Ikväll är det möte hos regionchefen ska bli trevligt. 
Just nu tvättar jag
 Tror jag ska ta en sväng till stan sen när det e klart. 
Torktumlaren börja lukta lite bränt så jag stängde av den ska kolla filtert så de inte e stop.  Jätte kul när sådant händer. 
 
Solen är framme nu härligt. 
 
Hjärtat är hemma o ligger i feber.....
 
ha de gott där ute
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0