regn o rusk

väldigt tråkigt väder ute, blir så himlans trött av det...

fått fixat min cykel idag nån jävel hade sumpat bakhjulet på cykeln, vilket jag tycker är onödigt.. men det var lättnad att ha cykeln nu hehe dels går det snabbare. men visst det är skönt o ut o gå, för det e det bästa jag vet.

Core blidde tyvärr inställt idag :o( men men ... var i gymet o hade lite kondition på gångbandet, haha min hälsokonsult rasta mig. våga inte alls softa, fast jag små minska på farten. men jag var helt slut i benen, sedan tog jag lite ryggövning me..

tar det väl lite lugnt idag, ska ut i regnet sen och hämta oriflame paket, mamma har tjatat på mig, det e väl bäst innan hon blir tokig på mig...

PÅ tors ska man få massage vilket ska bli skönt men de kommer kännan i svanken......

fryser som tusan, varför nu det ingen som vet... ligger intill elementet jue..
kommer inte på vad jag ska skriva, e de nått så bara fråga pooo

kommentera gärna mina inlägg OBS glöm ej skriva namnet eller så njag fattar vem det är, annars känns de konstigt om jag ska svara på kommentaren hehe...
                              
                                                                              
                                                                 Rex syrran hund


Kommentarer
Andrea

Det var ju bra att cykeln e fixad igen. Det går fortare att cykla och så får man lite motion med. Ja, det får man om man går med, men det e roligare och cykla. Tummen upp!!!!

2008-12-03 @ 10:59:27
Andrea

Det var ju bra att cykeln e fixad. Det går fortare och ta den än man ska gå och så kan jag ju tänka mig att det e roligare och cykla. Tummen upp!!!!

2008-12-03 @ 11:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0