VAD för rubrik ska man ha?


Ska bara se om detta funkar hehe..

en 7 åring som kan sjunga så bra!! lite avis blir man.



Jaha vad ska man skriva?
allt flyter bara på som det ska.
åkte buss ut till älsklingen var där ett par timmar sen åkte jag hem igen, för jag ska upp tidigt imorrn
Ska på kickoff med oriflame i malmö på hilton hotellet de ni..
sen när man har kommit hem o ätit mat o så, ska jag passa min kusin tös för det ska ut o se scotts, Glöm nu inte autografen till mig :D

söndag ska jag tvätta sen ska jag hem ti älsklingen o sova där till mån, e ju ledig då.. hoppas p o sova lide längre o så, kanske går en runda me hunden, får se hur vädret är med för den delen.

fått lite flera tider o jobba.
jobba på ett helt annat ställe i veckan, jag hade varken sagt bu eller bä men helt plötsligt ringer de o fråga om jag ville jobba, självklart..
de ringde igår med o fråga om jag kunde jobba 10.11 12 feb men men de kund ejag inte 11 feb e jag på kropp o knopp 10 o 12 e det skolan som gäller, lite surt o tacka nej men skolan går först, fast sen beror det på vad man ska göra i skolan med..

känns som att man gör en massa onödiga sake ri skolan just för tillfället.....
MERA JOBBBB, helst så man kanske kan ta ett uppehåll från skolan o jobba upp sig lite, tror jag behöver jobba för jag har ej jobbat så mycket, känns som att jag har pluggat för länge men men får se vad tiden utvisar.

som sagt skriver mer en annan dag

kommentera gärna mina inlägg, skriv ert namn eller smeknamn så jag vem ni är..... fegt o vara anonym....


gonatt på er



Kommentarer
Andrea

ja det e mycket surt och när man behöver tacka nä till ett jobb, men som du sa skolan går före. Där kommer garanterat fler chanser och erbjudande.

Jag hoppas att dom som skriver i din blogg vågar skriva namn, men tyvärr e det ingen som vill stå för det när det e något som e negativt eller dåligt. Tyvärr, tyvärr!!!!! Ha det gutt!!!!

2009-02-01 @ 18:16:14
Maddiz

Kusinen skit i dom dära fega små idioterna. Dom är bara avensjuka på dig tänk på det. Finns här för dig. men vart är det du jobbar någonstans... Älskar dig kusin vita min.... Puss o Kram

2009-02-03 @ 13:16:50
URL: http://friiid.blogg.se/
sofi

hej kusin! jobbar på ett dagis mellan åt trivs kanon¨, ligger på malörten, de startade upp i jan i år, fått sommarjobb o så..

2009-02-04 @ 18:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0