sol i sinne, sol i minne

gääässsp
vart tusan har dagen tagit vägen? den har bara rullat iväg.

har haft fullt upp hela dan, passat mina kusins 2 barn, så underbara så, var på familjecentert i ett par timmar..
sedan var vi i stan en runda

nu e man hemma. ska ev till min faster senare

annars händer det inte så mycket mer äån man snart börjar jobba lite, ser framemot det.. :o)


 blir en lång dag imorgon

visst det e jobbigt men fostert är inte friskt. känns lite lättare men min mamma ska ändå följa me.


nu ska ja in ni duschen o sedan se på tv


ha bd bra




Kommentarer
Andrea

Ja, jag hoppas att allt går bra. Jag håller tummarna för dig och e det något så finns jag här för dig. Många pussar och kramar. Älskar dig!!!!

2009-05-29 @ 15:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0