20 jan

Jaaa denna ¨månaden är snart slut

haft en bra månad.. fast inge kärlek...

fick ju förklaring o allt verkar frid o fröjd.. hoppas jag att det är med. men i mellan åt känns det konstigt jag vet inte vad det är.. hoppas mina känningar har mega fel :)

men just nu e jag lugn o sen får jag se framöver vad som sker. vet bara att jag saknar personen sååå mycket.... hade ja kunnat el vågat hade ja åkt ditt öppnat dörren o dratt han intill mig o viska nått fint o sedan en stor kyss ;)

jag har så fruktanvärt mycket kärlek och ge. så ni anar inte..... alla mina känslor o kärlek gahhhh vet att det är en härlig känsla vill ge personen som förstjänar det till max
Äalkr o kramas mysa osv allt med kärlek o göra..... bara krypa upp i famnen till en bra film o lkänna kärleken mysit...
bÄTTRE tjej kan man inte hitta,.... man har aldrig tråkit med mig för jag har allatid massa saker för mig o det bjuder jag på... sofi kan vara lite busig... har en massa kärlek som jag vill ge personen.. Är väldans romantiskt av mig. kräver inte mycket.... tanken som räknas osv..

'



Nu till annat

Var på kataloglanseringmöte igår med oriflme... väldans trevlig o träffa alla. saknar er redan... Känner mig redo köra igång o köra järnet.....
Rekryterar gärna in er om ni vill ha 20% på kosmetik o hudvård bla.... hör av er så berättar jag mer :D

nä får väl göra nått vettigt....
vet inte vad eller om jag drar till någon

Ha de bra där ute
kommentera gärna :D

DU OCH JAG :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0