Lördag

Har inte skrivet på ett tag nu..

Men det har inte hänt så mycket. bara tatt det lugnt eller så har man jobbat lite..

I ons var jag hos K, har jätte mysigt med alla... finns här för dej dag som natt det vet du. kan lita på mig 100%

Snön den smälter undan  nu lite tråkigt. älskar snöö e sååå mysigt

Mina julastjärnor har man tagit ner nu.. åhh näää det hänger inte bakom gardinen heller..... som de har hängt de senaste 4 åren hehe..

skulle sätta upp mina nya fina fönsterlampor men ena lampan ramla ner så hela glaskupan gick sönder grrrrrr bara till o best nya. så nu e de tomt i fönstert :D

mm det var gott med nybryggt kaffe..... har en hel kanna o dricka...

nu e det lördag och ska inte göra något spec.. fårse vad som sker :)

ha de bra


Älskar denna bilden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0