snö

då var söndagen oxå snart över.. denna helg har gått fort men det gör mig inget för då går det fortare till den 21 dec.
 
så härligt och gå ute i snön idag, gissa om jag njöt riktigt :)
 
snöar ännu men det blåser inte lika mycket :)
 
idag var det rån på guldfynd i stan, jätte tråkigt att sådant händer. hoppas de får fast de som gjorde det. måste kännas obehagligt för de som stod i butiken o såg allt när det hände..
 
ligger här på sofflocket o tar det lugnt. snart blir det sängen känne rjag..
 
¨ha d bra alla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0