vecka sen

tänka sig att det redan har gått en vecka sen jag blev operarad... det har gått fort.. men jag börjar lessna på dessa soppor, smaka min avokadosaoppan idag pii katten den var inte god, älskar avokado men men... får se vad jag har hemma så man kan göra en till.. ska testa en annan soppa tänkte jag .... men men bara va 8 dagar kvar tills det är dags o gå över till Puré gissa om jag längtar o få tugga lite, e sååå sugen på potatismos o köttfärsbiff, broccoli pure mums mums..... hoppas dessa dagar går fort... men idag har det mesta i matväg tagit emot, endast dryck har gått rätt bra. testa o cykla idag, det gick hur bra som helst gjorde lite ont när man skulle cykla över massa gupp men men... jag tycker eller känner mig trött rätt mycket vilar rätt mycket... ny omställning i kroppen... nu nu blir det sängen här.. godnatt alla mina godinga som läser bloggen,, blir glad om ni kommenterar eller skriver nått.. alltid kul o öppna upp sidan o ser att det är någon som kommenterar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0