:D

Onsdags vad jag värd på friskis och svettis, det var dags o klä på mig uniformen, jag drucknade i kläderna haha skratta av mig sj, men jag hade ju inga andra så jag fick ha dom. tappa byxorna på vägen så jag fick stanna cykeln o dra upp brallorna. när jag var framme på friskis och skulle hoppa av cykeln , ramla byxorna ner typ nästan vid knäna, tur ingen såg mig o jag hade låång jacka haha..
tänkte hur ska detta gå och jympa med dessa byxor??? men jag hade tur att värdansvarige kom så hon gick upp och hämta nya o mindre kläder till mig i storlek 38 :D härligt härligt. alla kläder har ja inte storlek 38  ännu beror ju på hur modellen e på kläderna men mjukiskläder kan ja nog har 38 i nu :D det är en känsla som heter duga att jag är inne o nosar på min dröm storlek o kan ha det i vissa kläder :D
 
här kommer en bild 
 
 
det är en härlig o häftig känsla, de e ju sånna bildersom man med ska ta för att hjärnan ska hinna med och fatta att jag är inte fet mer.. hoppas min mage blir mindre än vad den är, tror det ör den som gör att huvudet tror jag ör fet. vill inte ha magen där..
 
just nu måste jag sluta med mitt goda maramou black choklad, äter i i mängder men ändå.. måste kommer bort från allt sånt nu, har inget hemma nu o de ska vara så ett tag, funderar på om jag ska börja med kromtabletter igen eller bara stå emot och bli knäpp i skallen men de försvinner, sen måste jag bli bättre o äta frukt, glömmer frukten jue..
 
idag blir det en busstur in till Malmö till en kompis som ska ha 30 års kalas så jag ska snart hoppa in i duschen o så, sen ner till stan o fixa mellanmål o en present till henne, vet inte vad jag skja hitta po ännu förslag någon??
 
idag fpr jag även snusa på bebis :D
 
solen skiner fåglarna kvittrar härligt, bara värmen med :D
 
ha en bra dag...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0