Lugn Söndag

Vill bara säga att skitsnack är det värsta jag vet... håll er till sanningen istället...
 
tycker de e tråkig när folk i sin närhet säger sake ro ting som inte ens är sanna :/ vill inte nämna namn eller vad osv, ni som känner på er får gärna komma till mig istället....
 
det gör så ont i hjärtat o själen när folk ljuger osv.. jag skulle aldrig ljuga o säga saker som inte är sanna om andra människor aldrig. tycker det är så jäkla onödigt...
 
fick jag lättat lite på mitt hjärta.. tyvärr skriver jag inte vad de handlar om utan den person /personer som känner sej träffad är välkommna till mig isätllet o prata..
 
igår hade jag en trevlig dag..
var i malmö på 30 års kalas, fick myst lite med en bebis, bebis sjuk ja blev igen :) hoppas min/ vår dag kommer då vi ska bli föräldrar.
 
sen blidd eja hämtad av micke o så körde vi tillbaka till oxie där hans familj var, så ja fick träffa hans mor o vi hade jäääätte trevligt :)
...
avsluta kvällen med vin hos annika, hade med mig ett vin som smaka skit...
 
idag e jag lite mör ahha varit på funkisträff nu med friskis så idag blir en lugn dag hehe
 
 
nu e det bara 19dagar kvar tills jag o hjärtat kan pussas igen :D detta jäkla avstånd alltså... många gnäller av att de e så jobbigt när deras partner inte e hemma eller inte ses föräns till helgen o så.. men ja dåå jag har min älskade på ca 140 mils avstånd hur trpr ni jag känner mig o intr kunna vara i hans närhet alltid.. det gör så jäkla ont i mig, mitt hjärta är inte helt föräns han e hos mig...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0