onsdag solig dag

vågen står på 78,8 kg nu :) så lide kommer jag inte ihåg när jag vägde, känns skönt... men denna mage försvinn nuu haha.. den försvinner väl med tiden..
 
Hände rinte så mycket här.
det har varit påsk, de snöa lite men inte så mycket som de sa.. solen är framma o den värmer men nu tycker jag plusgraderna kan öka så man slipper alla tjocka kläder hehe
 
påskadag körde vi först lämna husvagnen på service o sen körde vi mott hallansåsen o träffa min brors son..
 
26e april dvs om 23 dagar kommer min älskling ner :D lääängtar redan, hoppas det är fint väder så vi kan vara ute.
 
annars så flyter dagarna på
simmar lite då o då o jag älskar det.. e lite på friskis med ikväll är jag värd...
 
mina provsvar var bra men dock järnbrist nu käclar jag nifferex 1 st om dan o de gillar inte min mage tror jag hoppas det vänder :) o jag blir piggare
e såå trött så jag bhad ekunnat sova hela dan, orkar inte gör anågot o känner mig lite nere o så, inget kul alls, tror mycket de e för jag saknar Anders så ortoligt mycket, längtar tills vi den dan bor ihop o bygga upp en egen familj, oavsett var vi bor, det vet vi inte ännu vart vi ska bo.
 
Anders är så jäkla underbar, älskar han jävulskt mycket, han är mitt allt. kommer aldrig släppa taget om dej. vi har ju prövning det är ju att vi bor på olika håll, visst det är jobbigt, men vi hinner inte tröttna på varandra haha, det är även jobbigt och ha det så, vi närmar oss 10 mån förlovning o i juli är det 2 år vi har varit tillsammans, 2 år kan ni fatta 2år jises cvad det har gått fort, 2 år av lycka kan jag säga er. 
fått underbara svärföräldrar som är väldigt mån om en, en ny ny familj där uppe i norr :) det värmer att det har tagit emot med med öppna armar, och tagit mig för den jag är, det uppskattar jag verkligen. blyg i början men det börjar släppa allt mer :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0